Όχι άλλο δάνειο - No more loan - Ya basta de prestamos


Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

ούτε πολυθρόνες με αφρολέξ, ούτε καφέ, ούτε ουίσκι...



Πρέπει να είμαστε λίγο... "κύριοι"...
ναι
λίγο... "κοσμικοί"...
 ναι, ναι!

- περάστε, παρακαλώ, καθίστε
- τι λέτε, σας παρακαλώ περάστε πρώτος,
- τι λέτε, σας παρακαλώ
     ...επισκέψεις τακτικές... 
- περάστε παρακαλώ...

πρέπει γενικώς να προκαλούμε τον ..."σεβασμό"

ναι, ναι,
τι λέτε, τι κάνετε,
παρακαλώ, περάστε πρώτος,
ο "καιρός",
έχετε δίκαιον
δίκαιον
δικαιότατον δίκαιον
βεβαίως...

γενικά να μην σε πάρουν ότι είσαι... "κατωτέρας υποστάθμης"... είσαι "ύποπτος"
...καθωσπρέπει

ΟΧΙ!
τι όχι;
όχι δεν μπαίνω...
δεν μπαίνω μες το αυγό, ΣΚΑΩ!
     ...μωρό μου, έχει air-condition
θέλω να βλέπω!
     ...έχει τηλεόραση...
ΟΥΡΑΝΟ, ΔΕΝΤΡΑ!
     ...έχει...
ΨΕΥΤΙΚΑ!
     ... ψεύτικα, αληθινά, δεν ξέρω, πάντως έχει...
Σόλων, θα μας χωράει και τους δύο το αυγό;
     ...Και τους δυο, μωρό μου; Όχι, ο καθένας μας θα έχει από ένα αυγό... Μόνος του. "Άνεσις".
Μόνος;
     ...Μόνος
Όχι Σόλων μόνος... δεν μπορώ μόνος... δεν αντέχω μόνος Σόλων
     ...Μωρό μου, θέλεις... να μην μπούμε;
Να μην μπούμε
     ...Να βγούμε έξω;
Ναι, να βγούμε έξω!
     ...Πρέπει να ξέρεις, όμως Λουκά, ότι έξω από το αυγό δεν θα έχουμε ούτε πολυθρόνες με αφρολέξ, ούτε καφέ, ούτε ουίσκι, ούτε ψητό στα κάρβουνα, μωρό μου...
Σόλων... Σόλων... θα είμαι ολιγαρκής 
     ...Ολιγαρκής;
Από 'δω και πέρα θα είμαι ολιγαρκής, αλλά σε παρακαλώ Σόλων 
έξω! ΕΞΩ!
ΕΞΩ!
ΕΞΩ!
     ...Αφού λοιπόν θέλεις... έστω... ΕΞΩ!




Δεν υπάρχουν σχόλια: